Oj Oj Oj...

... vad länge sen det var jag tog mig tid att blogga!!! Förlåt!!! Nu hoppas jag i alla fall att barnen somnat så att jag kan få lite lugn och ro framför datorn ;-)

Tänkte lägga in lite bilder på hallen och tvättstugan... Det är fortfarande lite små-fix kvar på båda ställena men ändå...

Här kommer hallen:

Den "nya" väggen in mot tvättstugan
         


"Under trappan" där vi tagit bort två skrubbar:
          
    

Sen har vitt fått upp lite krokar och sånt, och vi ska upp med lite hyllor och speglar, men man ser i alla fall lite hur det blir :-D


Tvättstugan:

    

Före= obefintlig, det utrymme jag hade framför tvättmaskinen är inte ens 1 kvm. Nu har jag en tvättstuga som jag till och med kan gå in i :-D!!! Igår var Magnus pappa stig hit och drog om lite vattenledningar så att jag kunde placera tvättmaskinen på sitt rätta ställe, under min älskade torktumlare ;-) . Inte helt klart, ska sätta upp lite skåp på väggarna, men helt klart användbar!!!


Sen har vi haft besök av kusinerna, Texas och Hampus oxå och julbakat lite...

         

Pepparkakor hos gammelfarmor och lussebullar hos mormor. Lite lek i snön han vi oxå med.


Här kommer lite nytagna kort på godingarna oxå... Casper visar stolt upp sin glugg... han har tappat sin första tand :-) , Ciara tyckte hon var jätte fin med en julgrans-prydnad (Nalle Phu så klart) hängandes på örat...

         


Här är förresten vår stora fina paketkalender som farmor gjort, ja, utan paket... gör inte om misstaget som jag gjorde förra året när Casper i ett obevakat ögonblick öppnade alla sina paket på en gång...
I år smyger "tomten" dit ett paket om man varit duktig och snäll under dagen ;-)




Nej, nu ska jag gå upp för femte gången till barn som inte vill somna för natten...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0