Min nya älskling

Titta så fin den är, min nya lilla bebis...



Bara älskar den :-D!!!

Ciara trodde, eller rättare sagt önskade nog, att den var hennes "Åh, MIN dator" sa hon när hon fick syn på den... Lilla godingen hehe.

I morgon ska Casper ha luciafirande på sitt dagis. Och som förra året frågade jag honom vad han ville vara utkädd till; pepparkaksgubbe, tomtenisse... "Men mamma, jag vill vara vanlig" fick jag till svar... Ja, vad säger man, klart han får vara vanlig. Tycker att det är jätte bra att han själv tycker det är ok, fastän alla andra förmodligen kommer vara utklädda, att han gör som HAN vill och inte som alla andra gör :-D .
Eftersom Ciara och Cilia är sjuka så kommer nog jag att vara hemma med dem, så får Magnus åka dit och titta, han har missat alla andra gånger, pga jobb, så nu var det hans tur. Casper ville oxå att pappa skulle följa.

Jag var ner på sjukstugan med Ciara idag, tycker inte att hon blivit nåt specielt mycket bättre med förkylningen, och inatt hostade hon HELA natten, vi kanske fick sova sammanlagt två timmar eller nåt sånt... Hon fortsatte hosta på dagen oxå, så då tänkte jag att det var lika bra att kolla upp det.
Dom undersökte och tog "snabbsänka" och det visade inget speciellt, "vanligt virus" trodde dom att det var, så då litar vi på det. Får väl bara hålla lite kolla så att hon inte blir sämre.

Nej, nu ska jag leka vidare en stund med min nya "bebis", sen blir det duschen och sängen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0